that's just won't be fair

Kom hem från farmor och farfar för någon timme sen och där fick vi världeens godaste mat. Oxfile, hasselbackspotatis, klyftpotatis, sallad, bröd, cheesecake, glass, hallon, godis och kakor. Tror att jag har ätit för flera dagar frammåt men gott var det iallafall. Dom är så gulliga, farmor berättade att hon går på en datakurs för att lära sig att kunna använda datorer och farfar var jättestolt över att han lyckas ställa in tiden själv på sin nya mobil haha :]. 

Sen jag kom hem har jag färgat Malins hår och provat min nya volymtång från Björn Axén. Den var verkligen skitbra, värmdes upp på 1-2 minuter och sen behövde man bara klämma åt håret i rötterna 1-2 sekunder och efter man såg verkligen skillnad på volymen. Mycket najs.

Ikväll ska jag nog bara vara hemma all by self, verkar inte som att det händer något kul. Kanske kollar på Beverly Hills eller nått, who knows. hejdoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0