tierd minds

Missed me haven't ya?  Nej nu har jag äntligen läst ut den sista boken, gjorde det alldels nyss faktiskt och känner mig lycklg! Jag har både skrattat och gråtit när jag läst den, sjukt att jag har blivit så galet insatt i den faktiskt. Jag undrar hur mycket klagomål jag fått den senaste veckan då jag faktiskt har läst ut all fyra... suck

Idag blev det thaibuffé med guyzez, julias förslag såklart och de smakade mycket gott. Blev äckligt, äckligt mätt efteråt bara. Men det var mysigt och jag tror att vi satt där fyra timmar sammalagt och roade oss. Har inte lyckats sova så bra dom senaste nätterna eftersom att det 1. har varit skola, 2. har varit förkyld och torr i halsen och 3. vaknat mitt i natten och känt mig pigg fast jag sovit mindre än 5 timmar. Så nu ska jag krypa ner i min varma säng och sova tills jag vaknar imorgon. Gondatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0