where i can hide away

Åh min dag har varit great... just great. Är glad att vara tillbaka i skolan.. eller? Fick iallafall VG på mitt prov men efter det gick allt åt helvete. Okej jag halkade. Hade precis gått av bussen med Majan och var på väg hem, skulle gå över en snöhög, halkar till och lander på mage. Wonderful. Sen var jag tvungen att jobba och dra hem barnen i en pulka i all jävla snö, det var såå jobbigt.

Imorgon blir det en jobbig dag i skolan och sen jobb meeennnn efter det ska jag se snabba cash med Malin, om hon inte är för trött, lets hope not. Jag vill verkligen se den. Åh jag hatar snön. Jag är väldigt stolt, jag stannade faktiskt kvar i skolan för att plugga idag... det var längesen sist! Nej nu ska jag lägga mig på sängen och lyssna på musik, kan vara en av det bästa sakerna jag vet. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0