yes

Fick en HM katalog igår och funderar på att beställa hem lite fina saker, har hittat två par skor och en väska. Eftersom att jag inte har någon väska är det en utmärkt ide. Yes. Jag vill köpa en genomskinlig tröja, tycker att dom är ganska balla. Det borde ju vara en förbättring från nätlinnet? Ha. nej. Majan kom precis och lämnade sista twiligtboken, undra hur lång tid det kommer ta för mig att lösa ut ca 700 sidor... eftersom att jag måste gå i skolan och jobba lär det ju ta ett tag.

IIHHHH idag fyller ullanpullan 18! grattis till honom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att jag är en hon! MEN TAAACK FINASTE BEX! <2

2010-01-12 @ 17:07:55
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0