dancing on my own

Igår slutade det med att Kajsa och Elin kom hit en kortis och kollade på matchen. Vi käkade lite chips och tog det lugnt och sen sa vi hejdå till Elin som åker till Värmland imorgon.

Idag gick jag upp kl halv nio för att åka och gymma med min brorsa. Det är skönt att ha någon att gymma med som faktiskt inte bangar varannan gång haha. Efter det drog vi iallafall och badade i siggefora, vädret var halvbra men jag fick nog lite färg trots allt.

Jag har precis kollat klart på Spanien-Tyskland. Jag kan inte säga något, Spanien spelade bra men jag hade ändå hoppats på att Tyskland skulle vinna. Dom har några riiiiktigt bra spelare där. Snart ska jag gå och lägga mig, jag känner att jag behöver lite sömn. Jag har gått upp super tidigt dom tre senaste dagarna typ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0