heeejdåååå

Nu är väskan halvt färdig packad, bara lite småsaker kvar som jag packar imorgonbitti. Juste, enligt min familj så är jag kobent och fet! haha och dom ska jag spendera en vecka med... oh my. Vi åker härifrån klockan halv nio imorgon och jag har en känsla av att bilen kommer vara riktigt jävla fullpackad. Det känns lite som Sunnes sommar det här!  

Det kommer en annan familj som ska bo med oss också så det kan nog bli skojigt. Sedan får vi se när jag återvänder, om det blir på torsdag eller lördag...det beror nog på om mamma och pappa är tillräckligt trötta på mig för att betala en biljett hehe. Men det tvivlar jag på. Skönt ska det bli att komma iväg och om vädret är på topp kommer jag nog lyckas bli brun... eller ja i mitt fall mer röd. Återstår att se. FAAARVÄÄÄÄL :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0