if we ever meet again

Ölandsresan var trevlig, vi borde ute på landet med massa kor och flugor. Dagarna spenderades på böda strand och på kvällarna blev det allt från kubb till kortspel. Jag lyckades hålla igång med träningen varje dag, tur att man har en syster som är likadan som en själv när det gäller sådant. 

Dagarna sedan jag kom hem har jag myst med mina fina vänner Kajsa, Majan och Josefin. Vi har lagat middag och gjort allt möjligt mysigt. Ikväll bär det av till Kajsa förförfest och sedan ska vi dra ut på krogen! Jag har min champange och känner mig taggad. Nu ska jag sminka mig, puss. 

juste min kamera är trasig. Efter en och en halv månad. awesome


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0