old black road

Har precis kommit hem efter att ha varit och gymmat med min brorsa. Sist vi gymmade hade han gyminstruktion medan jag gymmade för mig själv och efteråt frågade jag hur mycket han tog i benpress. Det visade sig att vi hade tagit lika mycket men han trodde inte på mig så idag utmanade jag honom...Tänk nu på att killen tränar fotboll fyra-fem gånger i veckan + match och har gjort det i ett antal år. Trots allt detta vinner jag med 110 kg. Hur kan jag vinna? Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...110 kg. Det var jämnt men... ah snacka om att ha starka ben.

Imorgon åker jag iväg ut på landet och kommer hem på torsdag. Ska bli skönt att komma bort ett litet tag. Jag ska försöka hinna gå till tandläkaren och ta en sväng på stan innan jag åker också. Nu ska jag hoppa i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0