så länge du är med mig

Igår blev det en heldag men Kajsa. Först drog vi till stockholm för att handla lite fina kläder, själv hittade jag bara några saker medan Kajsa gjorde av men alla sina pengar. Nästan iallafall. Efter ett antal timmar shopping tog vi tåget hem till Uppsala igen och gick på eclipse. Så jävla bra film. På bussen hem får Kajsa panik och berättar att hon glömde kolla stolek på hennes nyinköpta trosor...det var L, L och XS. Bra jobbat liksom.

Imorse gick jag upp tidigt för att gymma med min kära bror som har skaffat gymkort under sommaren. Jag hade glömde hur skönt det var att träna, det var två veckor sedan sist. Älskar deeeee, skönt att ha en träningskompis också som faktiskt tränar haha. Imorgon är det min födelsedag...där ser man.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0