time to do the things I like

Gårkvällen vart riktigt najs, vi satt ute på Kajsas terass och chillade, gick in och åt kakor och lyssnade på Kajsa när hon spelade gitarr. Vi pratade även ganska mycket om resor, vi kanske ska åka till Alanya i slutet av sommaren. Jag vill jättegärna åka men jag vet inte om min ekonomi klarar av det med tanke på att jag inte har ett sommarjobb, men jävligt kul vore det. Jag fick också världens finaste present av Petra haha!

Idag ska jag gymma och senare tror jag att det blir bad, men vi får se eftersom att vädret inte verkar vara på topp idag. Jag som trodde att det skulle bli soligt...blä. 





 
och här har vi Petras fina present hahah


 


Kommentarer
Postat av: majs

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH PETRAS PRESENT!!!! <3

2010-07-17 @ 15:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0