funhouse

Sådär nu har pappa fixat min dator så att jag kan komma in på alla hemsidor och se alla bilder igen, najs.  I Fredags var jag på Josefins mottagning med Majan och Kajsa och det var väldigt treevligt. Jag blev äckligt mätt efteråt iallafall. Jag längtar så jävla mycket tills jag tar studenten nu. Det är ju faktiskt bara ett år kvar, tiden går så himla snabbt.

Igår gjorde jag inte mycket, jag var bara ute på en promenad och idag har jag äntligen köpt en kamera. Det var på tiden, det är bara två veckor kvar till Ios så jag kände att det var dags. Jag har även passat på att sola lite när det är så fint väder.







Kommentarer
Postat av: Anonym

cuuuuuuuuute berg

2010-06-06 @ 18:35:57
Postat av: little b

men fyfan, thanks a lot </3

2010-06-07 @ 02:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0