heartbeats

Okej, som jag har garvat ikväll. Jag måste ha dom mest korkade vännerna ever, alltså Kajsa, Marianne och Josefin. Åh herregud säger jag bara... Jag drog hem till Majan för att kolla på matchen med dom andra två och det var jävligt najs tills Mr Green släppte in ett mål. Efter det spelade vi något frågespel och det var då jag förstod hur pantade vänner jag egentligen har, men jag gillar det. Men dom är faktiskt riktigt bra.

Annars har jag bara tränat med Majan och sovit hela dagen. Det känns verkligen inte som sommarlov med tanke på vädret... bleh. Min morgondag består av att träna, fira min kusin och mysa lite med Kajsas valpar. Det är det jag vet iallafalllll sen får vi väl se vad som dyker upp, det är säkert någon bra VM match på tv. Nattii

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0