I was in Ios but I can't remember

Igår kom jag hem från den bästa resan jag gjort i hela mitt liv. Det var den galnaste & roligaste veckan jag nånsin upplevt. På dagarna gick vi upp&ner för den 1 km långa backen för att ta oss till stranden och på kvällarna blev det utgång. Vi hade tur, baren på vårt hotell var som förfest stället för alla så det vart alltid där vi började våra kvällar. Eftersom att alla krogar öppnade vid två blev det att vända på dygnet jävligt mycket men det var det vääääärt! Vi träffade mycket sköna människor och drack mycket sprit. UUUUUNDDEEEERBAAAART. Vet ni hur mycket jag ångrar att jag inte stannade två veckor?

Dagarna jag spenderat hemma hittilis har jag gjort i sängen och framför soffan, jag har varit sjuk. Men det kanske inte var så oväntat. Alla blev sjuka någongång därborta och minst fyra fick gå till läkaren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0