if you see kay

Kan någon säga en enda muskel jag inte har ont i just nu? Nä skulle inte tro det va. Jag är helt död...verkligen död. Kom nyss hem från en fotbollsmatch som slutade 1-2, den här matchen kunde vi ha vunnit men vi hade turen emot oss på slutet. Jag lyckades göra ett mål iallafall så jag känner mig väl halvnöjd. Frågan är om jag kommer kunna träna imorgon eller ens röra mig... återstår väl att se. 

Dagen har spenderats med ingen mindre än Kajsa, vi gick på en promenad och chillade lite. Det var najs. Alldeles strax ska jag hoppa i säng för imorgon ska jag dra till skolan en snabbis för att lämna in böcker och spela upp en låt. Nu ska jag ta på mig pyjamas och krypa ner i sängen. Godnatt   



bild på laget från förra året

Kommentarer
Postat av: j

åh gillar bilden.. (och att du har bytt så man faktiskt kan kommentera dina inlägg om man mot förmooodan vill)

2010-06-10 @ 00:51:49
URL: http://knurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0