away from my side

Gårkvällen spenderades hemma hos Simon Asplund, ganska rolig kväll faktiskt. Spårad på vissa sätt men ganska rolig. Kom hem runt två-halv tre och fyllekäkade som fan sedan somnade jag gott i min säng. Jag vaknade klockan åtta och var pigg, lyckades somna om, vaknade klockan nio, somnade och slutligen vaknade jag helt när knutsson ringde runt halv tolv.

Idag blir det träning om jag orkar, fodue till middag och en myskväll hemma hos kajsa men film och massa gott. Knutsson sa att hon skulle baka, så jag hopppaaas att hon bakar en morotskaka. Ska ta med mig Pearl Habor, det var alldeles för länge sen jag såg den sist.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen läsa twilight!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0