du är värd så mycket mer

Dom senaste dagarna har gått fort, jag har jobbat, övningskört, pluggat och hållt på med vårt projektarbete. Veckorna går så jävla snabbt thease days och snart är det påsklov. I helgen har jag inga speciella planer, jag hade tänkt att bo hos kajsa eftersom att hennes föräldrar skulle till värmland men nu ska tydligen hennes pappa vara hemma. Men jag kommer troligtvis ägna min tid åt mig själv, plugga, övningsköra, träna och lite sånt.

Åh jag har precis hittat världens bästa låt som passar in i min sinneställning, jag älskar när det händer. Synd att man börjar bli fattig av att spara pengar till sommaren, jag har lust att shoppa. Men det får väll vänta. Nej nu ska jag fortsätta att läsa twilight och sedan sova. Imorgon börjar jag halv tre, amazing. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0