dude where is my car?

Var och tränade med mamma en sväng på ultuna och jag höll på att dö av garv. Det var två medelåldersmän på passet, den ena var helt okej. Visst han var i otakt och gjorde fel lite nu och då men den andra... dude. Han visade hela sin asscrack och hade i n g e n koordination. Det var så jävla kul. Han gjorde något helt annat än resten under hela passet, om resten av oss böjde oss ner ställde han sig upp, men ja man var nog tvungen att se det med egna ögon.

Jag är så jävla taggad på sommaren! Det är helt sjukt. Ios, peace and love OCH gotland. Hoppas jag, så länge pengarna räcker till iallafall! Ja det kommer helt enkelt bli awsome. FATTA ATT SE THE KOOKS LIVE. Jag kommer gråta. Om dom ställer in som dom gjorde förra året kommer jag ta självmord. Åh jag kommer vara så jävla lycklig när jag ser dom.

 

Kommentarer
Postat av: Fredrika

det är faktiskt helt helt sjukt. om dom ställer in så dör jag.

2010-03-14 @ 12:18:13
URL: http://fredrikahallstrom.blogg.se/
Postat av: j

NEJ JAG DÖRRRR

2010-03-14 @ 12:52:58
URL: http://knurr.blogg.se/
Postat av: Fred

vi alla dör

2010-03-14 @ 22:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0