fredag

Min dag igår var hemsk. Först kommer inte bussen, jag skulle vara på stan klockan tio och bussen kommer tio i. Jag blir tio minuter sen great.  Väl på bussen märker jag att jag har glömt mitt lås (skulle åka och träna på friskis och svettis efteråt). När jag tillslut ska ta bussen till Ultuna tar jag fel buss så jag får gå av i sunnersta, leta upp 20 busshållsplats och åka till ultuna. 

På kvällen kom Majan, Erik och Vide hit. Vi spelade med andra ord, gissa vilka som vann? jo jag och Majan förstås. Vi spelade även wii sports och kollade på en ganska dålig skräckfilm. 1408 hette den och det handlade om ett hotellrum som typ spökade... Runt halv ett somnade jag gott i min säng.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0