FYFAN.

Okej jag sitter seriöst och gråter för att jag är så äcklad. SÅ ÄÄÄÄÄÄCKLIGT.

Ni vet hur äcklad man bli när man hittar ett litet djur PÅ sängen. Vad tror ni jag hittar I min säng? En spindel. Och nej, inte en liten obetydlig jävligt äcklig än utan en STOR FET. En stor fet spindel som kryper runt i min säng. Jag fick riktig panik och kände mig plötsligt illamående. Sen ropade jag på pappa som kom och döda den. Men fatta att den har krypit runt i min säng när jag sovit. SÄKERT på mig. FYFAN. Jag kommer ALDRIG ALDRIG ALDRIG mer sova i min säng, den saken är klar. JAG KUNDE HA SVALT DEN.

Sen skulle jag byta lakan och mamma hade intalat mig att faran ar över. VAR DEN DET!???!??!?! NEJ. Vad kryper där om inte en liten äcklig insekt. Jag vill dö. Dö. Dö. Dö. Dö. Dö. Dö. Nu håller jag på att städa mitt rum (vilket jag gör varenda jävla veckjävel OCH BYTER LAKAN!!) . Jag har bestämt mig för att utrota varenda jävla spindjävel som finns om det så blir det sista jag gör. Dom förtjänar inte att leva, inte nånstans!. They need to die. And they will.

Kommentarer
Postat av: josephine

du vet att man sväljer ca 13 spindlar/år när man sover va ? :)

2010-03-27 @ 17:58:17
URL: http://knurr.blogg.se/
Postat av: bex

JA. vet iallafall att jag inte svalde den där...

2010-03-27 @ 19:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0