i got you

Har varit på bra humör idag förutom att jag har varit så jävla trött. Jag och kajsa åkte till skolan vid nio och började jobba med vårt projektarbete, sedan efter lunch så åkte vi och gymmade. Det var skitskönt faktiskt. Jag känner att allt börjar gå braaa nu, mina betyg stiger, jag vet vad jag vill göra och det börjar bli vår! Jag gillare mycket. Bara mina mattekunskaper som saknas nu.

Imorgon blir det en stressig dag med både deadline och jobb och sedan bär det av till Knutsson för en sleepover. Får se om jag lyckas trycka in en springtur någonstans. På Fredag är jag i stortsätt ledig, förutom en lektion på eftermiddagen. Nej, nu ska jag chilla vidare! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0