million miles away

Min morfar är så gullig, han ville så gärna läsa mina texter så jag skickade dom till honom för ett litet tag sen. Mamma har byggt upp hans förväntningar så han kommer sannerligen bli besviken när han läser dom, så bra är dom inte... absolut inte. Har precis kommit ur duschen och ska nog lägga mig och läsa innan jag somnar.

Här har ni förresten lite intressant/creapy saker om ni inte visste om mig:

* Jag duschar i mörkret, i ett helt kolsvart rum för att det är avslappnande (det hjälper även mot en huvudvärk!)
* Innan jag kan somna måste jag alltid ligga på magen (inte somna på mage utan ligga på magge några sekunder, annars kan jag omöjligt sova)
* Jag brukar ha dialoger med mig själv i mitt huvud när jag är ensam (HEH)
* Jag tycker om att läsa damtidningar, yes.
 

Kommentarer
Postat av: anonym man.

du SITTER även ner när du duschar.

2010-03-23 @ 07:38:26
Postat av: knurrilurr

hhhahha yes she does. jag började göra det efter dig när jag inte hade mitt badkar för att jag saknade det så mycket :))))

2010-03-23 @ 08:48:15
URL: http://knurr.blogg.se/
Postat av: bex

HAHAH told ya, it's greeeeat :D

2010-03-23 @ 14:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0