soon enough

Idag har varit en ganska bra och dålig dag. Började med att jag åkte tidigare till skolan för sällskapetskull och pluggade. Sen var det till Grand på någon kulturgrej för hela årskurs två. Inte så hemskt faktiskt och nu har jag lyckats skriva en artikel om det också till projektarbetet så det är great. Jag var ute och övningskörde med mami nyss, det gick bra förutom att när mamma får panik får jag panik. Man lär sig så sjukt snabbt och det är så jävla roligt.

Är super taggad tills på Fredag och jag är jättetaggad på att spela fotboll! Blir helt crazy, måste se till att spela i helgen. Nu när jag märkt att jag har mer fritid ikväll än jag förväntat mig ska jag dricka te och läsa twilight! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0