soul sister

Usch, har fortfarande inte kommit över spindelincidenten och det kommer jag troligtvis inte göra än på några år. Jag städade nyss hela mitt rum skit noggrant och är nu 100 % säker på att jag är den enda levande organismen i mitt rum. Jag har även tagit ner handsprit som alla som kommer in i mitt rum måste använda. HEH. Inte för att jag vet vad det har med spindeln och göra men jag vill bara hålla mitt rum supah clean.

Barnvaktningen med Knutsson igår gick bra, värda pengar och söta barn.  Snart ska jag dra och träna och efter det kommer Josefin hit och myser! Åh jag har fixat min fotovägg nu och det vart så najs. Känner dock på mig att Josefin kommer riva ner några foton när hon kommer HEH. Nej dags att byta om, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0