the drugs don't work

Ja, dagen har varit ganska bra faktiskt. Har skrivit klart en grej till skolan och ba chillat. Mina kusiner kom förbi och käkade här för att fira Malin i efterskott. Alldeles strax ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt och springa! Ska även försöka tigga skjuts till skolan imorgon, jag är inte särskilt förtjust i bussar...

Gårkvällen var allt rolig, vi satt och garvade ett bra tag. Vi hann bara kolla på twilight så nästa helg blir det nog new moon. Jag är så jävla trött på vintern så jag tror att jag blir galen. ÅH. Jag vill ha värme! Det sjuka är ju att snön kommer smälta bort först i slutet av April här i Uppsala.

Nej om exakt en timme ska jag sova men jag säger godnatt nu, CIAO!.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0