we're cool

Åh jag blir så less, jag behöver verkligen ett sommarjobb. Jag skulle seriöst kunna ta VAD SOM HELST. Igår var jag och Josefin duktiga, vi var med på Earth Hour. Vi tände lite ljus och låg i min säng större delen av kvällen. Idag var det fotbollsträning och jag känner mig lite halvt märbultad efter Nicklas tacklingar. Men kul vaaaree.

Ikväll ska hela familjen kolla på Martins fotbollsmatch så jag kommer vara ensam hemma. Så skönt. Imorgon är det back to school, med en lektion på dagen.. värt. Nej nu ska jag förbreda min intervju, BYE!

Kommentarer
Postat av: maaaaaaajo

sök willys bror

2010-03-29 @ 08:30:48
Postat av: beex

har redan gjort! ;)

2010-03-30 @ 09:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0