you're fooling me

Ja ni, våra cupcakes vart väldigt goda och jag tryckte i mig två stycken. Sen körde vi lite sms roulette, så om någon har fått ett konstigt sms så var det därför. När mina kära vänner gick hem försökte jag skriva klart min ledare och min krönika. Ärligt talat så suger dom verkligen men jag fattar inte rikigt what to do.

Det börjar bli dags att hämta ut mitt paket från HM men jag skjuter upp det för att jag vet att jag kommer bli fattig så fort jag hämtar det. Imorgon ska vi förhopppningsvis fixa klart vår tidning och sen kanske jag ska följa med Kajsa och intervjua någon, ooom jag orkar. I morgonbitti har jag tänkt att gå upp tidigt för att ta en powerwalk! Skulle ha sprungit om jag inte var sjuk. Ah vi får se om jag lyckas tvinga mig själv ur sängen. Jag är tveksam... Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0