and it goes on and on and on

Den här dagen var helt okej tills den vart hemsk, stressig men ändå helt okej. När jag skulle duscha för ett par timmar sedan så fick jag världens magknip. Jag har bara haft så ont i hela mitt liv två gånger innan. Jag kunde inte resa mig upp och jag trodde seriöst att jag skulle svimma när jag försökte gå till soffan. Det går inte att beskriva smärtan! Outhärdligt...

Innan det så har jag hunnit med att handla födelsedagspresent till Kajsa, uträtta lite ärenden på stan och fått mina försenade födelsedagspresenter från mina tre fina vänner. Nu ska jag göra mig i ordning innan Maria och kajsa kommer hit och sen beger vi oss ut på äventyr! Hoppas att min mage klarar av deet baa! Slänger säkert upp en fin bild innan vi drar! puss


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Haha OJ det låter farligt! Men det var säkert den andres fel ;) HEHE.

2010-10-01 @ 19:52:01
URL: http://theodoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0