Bali DEL 1

Efter 26 timmars resande så har jag äntligen kommit hem, tänka sig! Resan dit och hem var outhärdlig, det kändes verkligen som att man reste i flera veckor och inte bara ett dygn. Fast det gick ganska snabbt...fast det gick långsamt. Efter att ha mellanlandat i bland annat Singapore så har jag bestämt mig för att det får bli min nästa resa. Till Singapore, jag vill åka dit! Det såg hur fint som helst ut från flygplanet.

På Bali var det najs, stört varmt!!! När det inte regnade dåra (vilket det gjorde typ varje dag). Tror att det var trettio grader när det regnade och det var liksom svalt. Har träffat på alla möjliga djur och det bästa av allt var att bada med delfiner! Men mer om det senare. Det får typ bli ett helt inlägg själv. Meeeen när jag gick ute på gatan på väg till en resturang så kommer det en fladdermus och flyger förbi en meter framför mig. Scaryyy! Och matat galna apor har jag också gjort.  

Annars spenderade jag mina dagar på stranden liggandes på en solstol! Och lite brun har jag blviit. Och jag har fått lite nya polare! Men jag måste medge att jag saknade alla här hemma sjukt mycket!

marre och jag en anning oberedda



mamma och jag ute och äter!



badaaaar



inga kommentarer....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0