But I don't know when I will see you again, and it get so lonley.

Nu ska jag alldeles strax bege mig till ultuna eller ekeby för att träna. Har slappat hela dagen så därför känner jag mig inte särskilt taggad men det gäller att passa på när man inte jobbar. Tiden på museet idag sög verkligen, det var inte så kul att kolla på fossiler. Möjligtvis l i t e intressant att se dinosaurieskelett hehe.

När jag tränat klart ikväll ska jag lägga mig i sängen och kolla på en film eller kanske one tree hill till och med. Har börjat kolla om alla säsonger från början, ack det är så mycket man glömt haha. Imorgon blir det skola och jobb, likadant på torsdag också. Körlektion klockan 07.10 på fredag. Jobbigt

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0