cause I need you more than you know now

Och så var det söndagkväll...=söndagsångest. Men jag har kommit på en sak jag ska ägna min tid till i framtiden men det är hemligt. Imorgon är det måndag och dags för skola igen. Två lektioner och sen en sista jobbdag innan jag reser till andra sidan jordklotet. Sedan på tisdagmorgon är det en körlektion som väntar 7.10 men efter det är det slut på allt det jobbiga (innan jag åker iallafall!). 

 Gäsp, nej jag är trött och ska sova strax. Dagen har varit skön, riktigt chill. Imorgon, ja imorgon ska jag nog säga upp mig. Om jag vågar. Jag är hellre fattig än jobbar som telefonförsäljare. Yes. Tror jag. godnatt.


Kommentarer
Postat av: fredrika

SCARY SHIT. läste inlägget samma minut som du skrev det.

2010-10-10 @ 21:42:06
URL: http://fredrikahallstrom.blogg.se/
Postat av: berr

hemlighetsfull hund

2010-10-11 @ 11:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0