Don't you see, don't you see, that the charade is over?

Fan vad inte okej det är att gå upp halv sex. Det förstöde hela min dag, jag har varit hur trött som helst idag. När jag kom hem från skolan tog jag till och med en powernap (jag tar aldrig en powernap!). När jag vaknade upp var det iallafall dags att åka och träna på friskis och svettis med Malin. Mitt första spinningpass blev det och det var hur jobbigt som helst, men sjukt skönt. Mer spinning kommer det bli.

Imorgon har jag bara två lektioner och då ska vi också prova studentmössor. Det känns som att det är hur lång tid som helst kvar till studenten, typ flera år men icke. Efter det ska jag plugga lite, träna och packa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0