the more I see the less I know, the more I'd like to let it go

Det känns som att jag inte har sovit på flera dygn, vilket jag typ inte heller har. Är inte lite sliten nu alltså, gårkvällen tog hårt. Jag, Maria och Kajsa drog till stockholm igår och gick ut och det var jävligt kul. Av någon anledning kändes det som att alla galna människor var ute just igår, vissa var helt sjuka haha. Vi gick iallafall ut och när det stängde fördrev vi tiden med att hänga med några halvt jobbiga randoms, och halvsov på tågstationen tills tågen började gå igen. Tror att jag svepte mitt sista fisherman shot vid halv sex på morgonen.

Frukost på seven eleven och en tågresa senare så var jag hemma. Jag har gjort mackor och legat och segat framför soffan. Ikväll blir det en riktigt chillig kväll, ska inte röra mig i onödan. Nu ska jag försöka hitta en bra film att ladda ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0