thursday

Åh trött är vad jag är. Efter skolan så var jag barnvakt men det var ganska så kul. Vi var hemma hos mig, hoppade studsmatta i regnet och lekte med alla mina gamla barbiesar. Jävlar vad mycket man hade också...kul att städa vare. Eller. Efter det så drog jag direkt ut och övningskörde och det gick väl bra det också. På kvällen har jag bara legat i soffan och kollat på one tree hill, fan vad skönt det är att göra ingenting.

Imorgon är det fredag, fan vad skönt det ska bli med helg. Har bara tre lektioner imorgon och sen ska jag träna med Fredrika. På kvällen tror jag att jag ska vara med Majan, Kajsa och Josefin men vi får väl seee. Jag måste även skriva klart två uppgifter i helgen, men jag är nästan klar med en så de känns lugnt.

Nu ska jag strax gå och lägga mig - imorgon har jag körlektion 7.10. Blä. Godnattt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0