varför kan det inte bara gå som jag vill att det ska gå

Åh vad trött jag är. Riktigt kass uppdatering idag men så kan det gå när man har mycket att göra. Direkt efter skolan drog jag ner på stan med Fredrika och Julia, där satt vi och fördrev tiden på ett café tills det var dags för jobb. Jobbet gick hyfsat, sålde iväg några iallafall. Jag upptäckte att det gick mycket bättre när jag använde Fredrikas namn när jag presenterade mig...Dagen har varit jobbig men den kunde vara värre.

Imorgon ska jag befinna mig på stan 07.10 igen. Varför får jag för mig att jag orkar gå upp så äckligt tidigt? Jag vet faktiskt inte. Men efter det har jag bara två lektioner i skolan och slutar två. Sköönt. Sedan på kvällen bär det av att träna. Nu ska jag hoppa i sängen innan jag somnar. godnatt


busig tjej på storken


Kommentarer
Postat av: fredrika

rubriken jao.

2010-10-12 @ 15:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0