Well funny how you forget. Cause I remember you'd be tied down and screaming

Åh det borde helt seriöst vara olagligt att gå upp innan halv åtta! Jag gick upp klockan sex imorse och cyklade till stan för min körlektion 7.10. Det var så jävla kallt, jag trodde att jag skulle dö. När jag kommer fram så visar det sig att min körlektion är nästa vecka. Så jag gick alltså upp klockan sex när jag kunde haft sovmorgon OCH jag stannade hemma igår för att jag hade körlektion. Mmm det kändes ju härligt. Men jag ska inte vara bitter, jag kom ju upp tidigt och fick lite motion.

Nu ska jag lägga min i min soffa med världens skönaste filt (eller päls?) och kolla på just shoot me och dricka te. Jag är hur trött som helst men jag vet att jag inte kommer kunna somna om. Senare idag ska jag ned på stan igen med Majan för att handla födelsedagspresent till kaay.


Kommentarer
Postat av: fredrika

HAHAHAH FAIL

2010-10-01 @ 19:41:54
URL: http://fredrikahallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0