what goes up most come down

Har inte riktigt haft tid att blogga idag, jag vaknade upp vid halv elva och cyklade direkt till jobbet. F y f a n vad hemskt det var, det gick hur dåligt som helst och jag sålde typ ingenting haha. Nej jag kommer nog inte bli långvarig på det jobbet! Men på torsdag ska jag vara barnvakt åt hemma och Carl och jag längtar faktiskt hur mycket som helst. Det var så längsen jag var det så jag ska hitta på massa roliga saker att göra.

Just nu sitter Josefin i min soffa och tittar på knocked up och jag ska alldeles strax göra henne sällskap! Har precis tryckt i mig en macka och borde egentligen träna eller städa mitt rum men icke.

söt och villig tjej i min soffa, jossan_babe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0