with a big smile on my face and I never feel out of place

Gud vad skönt det var att sova i min egen säng i natt! Jag sov hur gott som helst. Idag ska jag försöka ta igen och plugga lite och vid fyra ska jag träna med Majan och Kajsa. Senare ikväll ska jag hem till deborah för lite film, blir skit kul att träffa alla igen.

Andra veckan på Bali så övertalade jag mamma och pappa att bada med delfiner. Dom var lite skeptiska först för att det var så himla dyrt men tillslut gav dom med sig. Jag måste säga att det var nog det bästa jag gjort! Av någon anledning har jag alltid älskar delfiner, antagligen för att dom ser så fina ut. Delfinen vi badade med hette Jasmine och hon var hur fin som helst. Helt orädd och jättesnäll. Det som facinerade mig mest var hur hon kändes när man klappade henne, det kändes plastigt men samtidigt mjukt och lent. Svårt att förklara! Får ni någonsin en chans att bada med delfiner så GÖR DET!

jag får en puss


martin leker med jasmine


jag fick en kram



jag & martin, sista bilden hehe


Kommentarer
Postat av: annaa

åhhh blev nästan avis där, inte för att jag någonsin blir avundsjuk på folk som bara åker till bali o solar i några veckor sådär

2010-10-31 @ 01:48:32
URL: http://aofverberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

FYYYY VA FINTTTTTTTTT

2010-10-31 @ 02:54:24
URL: http://knurr.bajsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0